Alla inlägg under maj 2011

Av oursecrets - 31 maj 2011 17:37

Hejsan!

Idag är nog den varmaste dagen på länge.

Imorse var jag dum nog att ta på mig jean, smart av mig!

Idag var en chill dag på ungdomens hus, har jag nämt det bästa? Vi äter på Rinman, och deras mat är DEN BÄSTA! :D

På lunchen kom Ingrid sen gick hela klassen till Rothoffsparken och fika o spela fotboll.

Vi hade jätte kul! ;)

Efter det så GICK jag och Kristoffer hela vägen hem till mig. Det tog typ en halv timme, sen kan man snacka om att vi var trötta i benen...!

Men efter ett tag fick vi tråkigt och tog med min syrra på en cykeltur  :)

/Amanda


       

Fotade sedan Moa och Julia :)


                 

                  

Av oursecrets - 30 maj 2011 15:32

Heeey!

What'zz up people? ;)

Haha, har tråkigt. Ska snart iväg till syrrans simavslutning.

Måste säga att vårkonserten igår var den sämsta, i alla fall för mig..

Menmen. Idag var en härlig dag, hela veckan kommer bli awesome!

Har "Arbetslivsdagar" med Annelie på ungdomens hus tills onsdag och sen är man ju ledig torsdag-fredag! Nån som är avis?

Sen är det 100 års kalas hos mormor och morfar i Kalmar, för både min moster och hennes man har/ska fylla 50! Ska bli kul :)

/Amanda ♥

What can you do when your good isn't good?
Av oursecrets - 29 maj 2011 21:15

hello everybody!

hoppas alla haft en bra helg? Det har jag.

hemma hos becka igår och åt indisk mat med brudarna från klassen sedan blev det skräckfilm. Den var däremot inte någon höjdare, men mysigt ändå :)

Kom hem igår runt tio, sedan ut med hunden och packade klart inför idag sen bums i säng.

Klockan ringde kvart över sex imorse eftersom det var elitläger i nyköping, så är skapligt trött just nu!

Vi missade nästan hela vårkonserten som vi hade på djurgården men vi kom ialla fall i tid till 9:ornas spex! Dagens höjdpunkt :)  

Och så har vi ingen riktig skola på hela veckan, kan det bli bättre?!


   ( jag och viktoria bjuder stort )


//Frida

Av oursecrets - 28 maj 2011 16:50

 Från Ginatricot:

 

Från Lindex:

    /amanda

Av oursecrets - 28 maj 2011 16:23

Heeej alla glada ♥

Kom nyss hem från en lyckad gympa uppvisning, även fast jag själv inte va med och körde. Dom som va med från vår grupp (5 st) var jätte bra :)

Och sen så har vi ju mina (och Lisas, Louises, Lottas) 4-6 åriga lundyby barn! Dom är så söta och duktiga, värda guld ♥

Jag är inte riktigt frisk än..

Hoppas i alla fall jag kan vara med på vårkonserten imorn!

Inte för att jag kan nån av låtarna, men det skulle nog gå bra i alla fall.

Jag kan ju sjunga "Vi är blommor". Usch hatar den sången! xD

Annars så ska man hem till Rebecka ikväll, äta mat o kolla på film.

Ha en bra lördags kväll, (det är lördag idag va?)

Kraamar från Amanda :)

Av oursecrets - 27 maj 2011 18:17

Nu har lite kändisar börjat promota MTV Movie Awards 2011, som sänds natten mellan den 5-6/6 kl. 03.00 Julia o Frida ska sova över då (undra hur det kommer gå, haha) så tänkte jag lägga upp promorsarna här på bloggen. Ni måste medge, lite roliga är dem väl i alla fall? ;P

/Amanda

Taylor Lautner  - Twilight Saga: Eclipse :)

Videokälla1

Kristen Stewart - Twilight Saga: Eclipse :)


Videokälla2

Emma Stone - Easy A :)

Videokälla3 

Leighton Meester - The Roommate :)

Videokälla4

Daniel Radcliffe - Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 :)

Videokälla5 

"Oh well, what the hell"

Fråga: Vilken tyckte ni var roligast? Kommentera gärna :)

Av oursecrets - 27 maj 2011 16:16

Heej

Fortfarande sjuk. Hatar det. Har inget att göra.. Saknar mina vänner!

Det enda jag har lust att göra är att äta glass och kolla på Glee.

Nu är det så att jag åt upp den glass som fanns kvar igår och jag har sett alla Glee avsnitt. Men man kan ju se dom igen, tänker nog du då. Men faktum är att det är inte lika kul att kolla samma avsnitt igen. Tycker jag, haha.

"Men buhu" hade Frida sagt då.

Ledsen, har inget roligare att säga idag. Jo förutom att det är fredag, men det vet int väl redan ;)

/Amanda


 

Av oursecrets - 27 maj 2011 12:42

Hejsan Frida här!

Det är jag som är bästa vännen hahah.

Jag fick förfrågan om jag ville börja blogga här utav amanda, klart jag vill! 


Som ni kanske listat ut så är det jag som ligger bakom Quotes by Frida, låt mig bara försvara mig själv och säja att jag faktiskt inte är så dum egentligen. Det är bara det att jag kan tänka ut något i huvet och sedan när jag säger det så låter det inte riktigt som jag tänkt mig.

Och sen finns det ju dom gångerna som jag inte tänker alls ;)

Men jag är den jag är och skänker många skratt runt omkring mig.


hoppas ni kommer trivas med mig här :)



Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Besöksstatistik:


Ovido - Quiz & Flashcards