Alla inlägg under september 2011

Av oursecrets - 10 september 2011 14:29

Är i Kalmar just nu!

Kom hit igår efter en lång biltur sent på kvällen/natten. Gick raka vägen in till sängen när vi kom fram. Gissa om jag var trött! ;)

Snart är det som sagt dags för den årliga släktträffen, eller brödrarträffen.

Morfars två bröder med familj kommer hit. Det är alltid så himla kul och morfar har till och med köpt in 3 tårtor till hela tjocka släkten! Haha.

En sak som är lite synd är bara att Nellie, Emma och Torsten inte kommer.

Lilla 3 månaders gamla Nellie är sjuk vilket betyder att Emma och Torsten stannar hemma med henne.

Men Viggo kommer i alla fall! :) Då är vi nöjda, jag och Joi!

Dags att göra iordning sig nu!

/Amanda


Några bilder jag tagit nyss i mormor och morfars trädgård!

     



Av oursecrets - 5 september 2011 17:38

Hej allihoppa,Jag sitter just nu på dansskolan, ska dansa jazz om en timme, det är den roliga nyheten, den tråkiga är att mina ben strular igen.. För alla er som inte vet så har jag ett kroniskt fel på mina ben. Mina muskler svullnar upp när jag tränar och får inte plats i muskelhinnan. Då blir musklerna stenhårda och gör så sjukt ont! Om jag tränar för mycket så kan benen svullna så pass mycket att muskelhinnan går sönder och huden spricker. Mysigt? Nej, inte någonstans! Det stör mig så otroligt mycket att jag inte kan göra något åt det! Ibland känns det så otroligt orättvist!//Julia

Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Tidigare år

Besöksstatistik:


Ovido - Quiz & Flashcards