Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Höst fotografering

Av oursecrets - 30 oktober 2011 12:11

Hejsan kära blogg!

Igår var det så fint väder att Julia och jag var ute och fotade höst bilder. Tyvärr kunde inte Frida vara med :/

Kommentera gärna vilken bild ni tycker är bäst!


                                           


Ha de så bra, Amanda :)

 
 
Linnea

Linnea

30 oktober 2011 12:33

hej, fin blogg, skulle du vilja kika in på min? :)
kram

http://Lillis-99.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:$

18 november 2011 17:53

du är så jäva snygg :$ vågar inte säga vem jag är men du är ass snygg

oursecrets

27 november 2011 14:05

Man tackar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oursecrets - 24 december 2011 22:57

God Jul på er allesammans! :)   Min Julafton har varit helt okej, fått mycket av det som stod på önskelistan, men själva Julkänslan saknades.Tror många andra tycker likadant! I år firade vi hemma, Mamma, pappa och jag! Sen kom ju förstås Min Br...

Av oursecrets - 27 november 2011 14:10


  Jag minns den första gången, hur mitt hjärta fladdrat till och hur tumultet gick runt i min mage. Du log, en kram. Intisiteten brännde mellan oss två. En lätt rodnad på min kind. Ett leende tillbaka som fick mig att slå bort blicken och känna mig...

Av oursecrets - 18 november 2011 16:37

Hej på er!   Sitter här vid datorn och lyssnar på den underbara musiken av Bon Iver! Härligt, jag älskar deras musik!   Äntligen är det helg! En evighets vecka har det varit! Lite deppigt vart det också igår, men dagen idag vart 1000 gånger b...

Av oursecrets - 17 november 2011 17:33


Borta   Tårar, tårar överallt Smärta, så mycket smärta, överallt. Ingen kan rymma, alla hålls kvar Döden Den här dagen kommer att brännas fast i människors minne Som en tatuering i huden Ett smärtsamt minne som sitter fast  Orubblig...

Av oursecrets - 30 oktober 2011 20:00

Halloj! Har fixat om bloggdesignen idag. Tyckte vi behövde nått mer höstlikt, i alla fall med höstfärger. Nu på kvällen har jag vart ute och gått bus eller godis med min lilla syster och 3 av hennes kompisar. Det var min idé, haha! Tycker det ä...

Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Tidigare år

Besöksstatistik:


Skapa flashcards