Alla inlägg under mars 2011

Av oursecrets - 23 mars 2011 21:56

Är så himla glad!! Kom nyss hem från sthlm, där jag har vart o sett Never Say Never med Julia :D BÄSTA 3D filmen jag nånsin sett!! Vi tog med våra 3D glasögon hem ;) Laddar upp bilder imorn, god natt //Amanda :) <3

Av oursecrets - 23 mars 2011 07:33

Idag så ska jag och Julia till sthlm och se Never Say Never!!! Kan fortfarande inte fatta det, är så lycklig. Vi har sov morgon från kören och börjar 9.30, med matte... Matte är inte mitt favvo ämne om man säger så ;) Kommer Julia någonsin blogga här eller? Måste nog tjata lite på henne.//Amanda :)

Av oursecrets - 22 mars 2011 19:24

Har vart o åkt skidor i Romme med skolan idag. Som sagt jag är så trött! Gick upp typ vid 6 och kom hem vid kl 18. Men kul hade vi! :) Jag åkte med dem i den ena parralell klassen, eftersom Julia, Frida o Kristoffer inte var med. Lyckades trilla två gånger, dock inte i backen ;)Imorn ska jag och Julia fara upp till Heron City och se premiären av Justin Biebers 'Never Say Never' i 3D. Ja gott folk, jag och Julia är beliebers, haha. ;)Nu ska jag väl ta en dusch och sen blir det god natt. //Amanda :)

Av oursecrets - 21 mars 2011 16:30

Är hemma nu, sitter och pluggar. Och så tänker jag på min tränare, Ullis, som i fredags dog i cancer. Saknaden är så stor och smärtan så hård. Men jag är glad att vi är ett lag som tar oss igenom detta tillsammans! Och mina vänner. Utan dom skulle jag inte klara mig!! Älskar er så <3Imorn så blir det romme med skolan. Men nu plugg ;/ - Amanda :)

Av oursecrets - 20 mars 2011 17:03

                          

Vår bilder :)

Modell: Julia Foto: Amanda

Av oursecrets - 20 mars 2011 15:12

Hejsan alla glada ;)

Vi är två tjejer, Julia och Amanda, som är födda '96. Båda älskar musik, mode och lite allt möjligt. Våran blogg kommer innehålla allt från mode till musik och våran vardag. Men oftast blir det egna modebilder och tips.

Hoppas ni kommer läsa våran blogg :)

xoxo Amanda & Julia

Tidigare månad - Senare månad

Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Tidigare år

Besöksstatistik:


Ovido - Quiz & Flashcards