Alla inlägg under maj 2011

Av oursecrets - 14 maj 2011 17:07

Heeeejsan alla glada!


Igår tog jag ledigt och följde med mamma upp till Universitetet i Stockholm, efter det gick vi och shoppa. Vi hade en 'Mor&Dotter dag'. Efter FEM H&M butiker på rad blev jag lite trött. Men jag ska ju inte klaga direkt..! När vi sen kom hem så gick vi på S:t Eskils uppsättning på musikalen "Hair". Alla åttor skulle få se den och eftersom  jag inte kunde gå på dagen så fick mamma sen följa med mig. Det var helt grym! Och mina musikal-ledare Elisia, Malin och Judith var med i den :)


Jag kollade in modet när jag var i Sthlm och jag säger bara: "VÄLKOMMEN TILL 80-TALET MY DEAR FRIENDS!" Jag älskar 80-talet och alla dess färger!


//A-mun-duh

              

Shorts: BikBok

Vit tröja: H&M

Rosa/Grå tröja: H&M

Skiva: Lykke Li 'Wounded Rhymes'

 

Av oursecrets - 13 maj 2011 17:10

Tjo alla glada!Sitter här i soffan med tjockisen liggandes på mig (för alla er som undrar så menar jag frida,sorry gumman) Hon knakar LÄSKIGT ;p Dagen har bestått av prov och nån musikal som st Eskil gjorde, va faktiskt över förväntningarna , alltså bra :)) Så ska man lata sig hela kvällen (Y) mycket välförkänat efter den här veckan!Kramar julia

Av oursecrets - 12 maj 2011 20:48

Tjooooo


Kännde bara för att berätta om sveriges SJUKASTE GALNASTE och BÄSTA DANSARE!

Och ja så klart pratar jag om SOUL SWEAT! Galnare människor får man leta efter!!

Här kommer flera sjukt sköna bilder:


 

 

 

  helt plötsligt så struntade min dator att vilja lägga upp fler bilder men men..


Dans är värkligen GLÄDJE för mig!

kraamaar julia

Av oursecrets - 11 maj 2011 17:31

Heeejsan!

Och sämsta rubriken, ja vet! x) Kom inte på nått bättre..

Idag var en skön dag, fast det känns som om det är nått jag glömmer bort HELA tiden! Hoppas det inte är nått allt för viktigt, vilket jag tror att det här. Haha!

Har inte bloggat på några dar, har haft fullt upp av att njuta av solen och stressat med plugg. Hade matte prov i tisdags, vilket gick bra, eller det kändes bra med det är ju en annan sak. Sen fick vi tillbaka våra Franska Revolutionen prov som Annelie ÄNTLIGEN rättat ;) Fick VG+ så jag är nöjd. Men blev lite sur på mig själv när jag såg att jag missat en fråga. Jamenar den stod med stora svarta bokstäver. Va fan?!

Nu ska jag hjälpa mamma, brb med bilder /Amanda


Moa: "Använd din egen fuckin' iPhone!" Hahaha

Av oursecrets - 10 maj 2011 22:32

Ligger i sängen totalt sömnlös! Är så himla stressad! För varje dag som går så får man alltingen ett nytt prov eller ett ton med läxor! Det är INTE okej. Ibland skulle jag gärna vilja veta hur dom så kalllade lärarna tänker när dom är tvugna att slänga in massor av prov och sen påminna om att man har cirka en vecka på sig att plugga och sen är det sommarlov, om du inte klarar provet blir det sommar skola eller IG djurgårdsskolans lärare = CLEVER!!Nej om jag inte somnar snart kommer jag ALDRIG upp ur sängen i morrn;pPuss o kram Julia

Av oursecrets - 7 maj 2011 12:01

Veckans sång är Aril Lavigne med "What the hell"!



As bra låt om ni frågar mig ;) /Amanda

Av oursecrets - 7 maj 2011 11:53

Lääängtar så mycket tills MMA (Mtv Movie Awards)! Satt upp och kollade på det mitt i natten förra året. Samtidigt satt jag med twitter på datan och skrev. Alla blev som galna varje gång nån från Twilight vann nått! Och jag med ;P


Men i år har jag svårt att betämma mig. Förra året var det självklart att jag skulle rösat på att som hade med Twilight att göra. Men i år är det Harry Potter nominerade mycket också! Vad gör jag? Vad tycker ni jag ska rösta på?


Om ni vill rösta så gör ni det här!


  /Amanda :)

Av oursecrets - 7 maj 2011 11:47

Förra helgen var det ett event som hette The Met Gala i London där olika kändisar kommer för att hylla Alexander McQueen (som jag skrev om tidigare, länk).

De flesta kändisar som kommer dit bär plagg som är gjorda av McQueen.


Kristen Stewart

Ashley Greene

   

Dakota Fanning

 

Kristen Stewart   /Amanda

Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Besöksstatistik:


Ovido - Quiz & Flashcards