Alla inlägg under maj 2011

Av oursecrets - 7 maj 2011 11:39

           

Av oursecrets - 7 maj 2011 11:09

Hej alla glada!


Kom nyss hem från Vildrosen där jag jobbar i matsalen och städar upp efter ALLA dessa basket spelare som är i stan. Det är super kul, men man blir så trött i fötterna!


Han inte lägga upp bilderna från Skansen igår så här kommer dom! :)

I slutet så kastade Måns ut sin bukett med blommor, och gissa vem som fångade den! Det var Mikaela! Haha vi blev så glada, och hon sa att vi kunde dela på blommorna allishop, så gullig som hon är :)


Måns var där och pratade, men han blev inte så glad när ormen Snoddas började slingra sig upp för hans anstikte! x)

     

September! :)  

Tove Styrke!!!   Massor med folk..       Julia o hennes goda bulle xD    Min goda blåbärsbulle!! :)    Hannes, haha :)   Lilla söta Mikaela :)   Jag o Julia :)   Ludvig x)    /Amanda

Av oursecrets - 6 maj 2011 15:24

Heeej alla glada, idag är det fredag!! Weeeiiii :)


Ska jobba op EEM basket cup för att tjäna in lite pengar till våran gympa grupp.

Det ska faktiskt bli kul! Lotta sa att det skulle vara en massa snygga killar där ;)

Hade en ganska chill dag i skolan. Vi satt några stycken sist kvar i matsalen och flummade, guud vad kul vi hade! Tidigare på dagen innan matten pratade vi med Jan-Eric.

Jag: "Hur är det med dina sex katter?"

Anna: "Har du sex?!" Hmmmm lite misstolkat va? Haha!

Moa höll på att dö när Anna sa det.


Sorry att jag inte bloggat på några dagar. Var på Skansen och så vips så var det torsdag och fysik prov! Fast det gick ganska bra, tror jag...


Bilder+Videos från Skansen kommer om sisådär 10min ;)

/Amanda


P.S Detta är till Krille: IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAAY EVERYBODY'S LOOKING FOWARD TO THE WEEKEND, WEEKEND!

Av oursecrets - 2 maj 2011 19:15

Om modeblogg! Har en favorit som jag hitta via SVT2 faktiskt, haha! Han är mycket i Sverige med också runt om i världen och bloggar om alla stora modevisningar m.m


BRYAN BOY <------


 

/Amanda


Bild via www.bryanboy.com

Av oursecrets - 2 maj 2011 19:03

Heeey!


Så va det måndag igen. Var inte med på idrotten, vågar inte riktigt med ryggen än. Men iaf dom gjorde Beep testet! Det som jag har velat gjort ett bra tag nu.. Jaja vi skulle kanske göra det nån mer gång i åttan. Det hoppas jag!

Från ett ämne till ett annat: WTF hände med vädret?!

Det som var så soligt och varmt i slutet av April och så blev det Maj och allt blev skit. Eller ja inte skit med ni fattar x)

Jag som redan hade börjat kämpa på min solbränna (fast den går ju inte o jämföras med Julias ;P)!


På tal om Julia så fick jag, Frida o Krille var sin present av henne idag! Tack sötnos! Tyckte det var bra att jag börja trenden med att köpa dom nått när jag var i Marocko, haha. Vi fick varsin ring, Frida o jag. Jätte fina hjärtformade ringar! (Fotar sen, jag lovar). Krille därimot fick nått som jag kallar "surfar-halsband" med en hajtand på :) Vi höll på att skojja att det var Victor (Julias tvillingbror) som hoppat i och drog ur tanden, men att han bara förlorat ett ben... Haha sjuk humor vi har asså! xD


Imorn blir det Skansen, JAG ÄR PEPPAD! :D

Ska ta lite fina bilder och försöka komma längst fram på avslutningskonserten! Förra året kom vi nästan längst fram och nuddade NÄSTAN Andreas Johnsson! ;)


  /Amanda

Av oursecrets - 1 maj 2011 20:18

Tjoo!


ÄNTLIGEN ÄR JULIA HEMMA!! Som jag har saknat henne! Men jag tkr att jag, Krille o Frida klarat oss ganska bra de 2 veckorna utan henne ;) <3


Imorn var det back to life. Orkar inte med skolan. Fysik OCH matte prov. Jan-Eric mår nog gått av att bomba oss med prov..

Har inte haft en så bra dag idag. Somnade vid 1, efter att våra grannar gått hem. Inte så sent tänker ni då, men ni ska bara veta hur jag blir dagen efter jag gått och lagt mig sent! Vaknade imorse vid 11 och var redan då på dåligt humör, även fast mamma o pappa var ute på promenad, Johanna hos komips, och att jag var själv hemma. Sen skulle jag plugga. Blev as förbannad på allt och det sluta med att jag satt och grät för att jag HELA tiden får flashbacks från när jag skadade ryggen..!

Kanske inte låter så farligt nu när man pratar om det i efterhand. Men jag kunde faktiskt blivit förlamad. Och det är jag jävligt tacksam för att jag inte blev! <3

Men nu ska jag inte beklaga mig allt för mycket.


På tisdag är det dags att åka till Skansen med Kamratstödjarana! :) Räknade ut att detta blir mitt fjärde år. Och så kommer jag väl åka nästa år också. Men jag ska inte klaga, där är jätte kul att åka dit. Julia o jag brukar ju ha så kul med alla ;)


 


Nehe, nu ska jag kolla på lite 'Brother's and Sister's' med mamma och pappa!

//Amanda

Av oursecrets - 1 maj 2011 17:32

Tjo allihoppa!

Ja, nu är jag hemma igen! Sjukt trött!


Usa var helt otroligt! Inte alls som någon annan plats jag varit på. Det hände otroligt mycket på bara två veckor och jag ska berätta om det och lägga ut massor av bilder,.. MEN det får bli en annan dag! För nu står SOVA på shemat!


 

GODNATT // julia

Om oss ♥


Hejsan!
Här är vi tre bästa vänner som bloggar och vi heter Julia, Frida och Amanda. Vi går i musikklass på Djurgårdsskolan i Eskilstuna, klass M9b och har känt varandra i 6 hela år! I denna blogg skriver vi om våra liv.
Välkommen!♥

Något du undrar? ♥

4 besvarade frågor

Not Swedish?

Sök i våran blogg:

Blogginlägg:

Omröstning:

Vad tycker du om våran blogg? :)
 Den är bäst, läser den varje dag!
 Ganska bra..
 Helt okej..
 Hatar den, denna blogg är sämst!
 Bryr mig inte.

Andra bloggar ♥

Kategorier:

Bloggens arkiv:

Besöksstatistik:


Ovido - Quiz & Flashcards